Според последни статистики, децата започват да използват
Интернет на 7-годишна възраст. В периода 9-16 години, прекарват средно 88
минути онлайн на ден.Технологиите са част от ежедневието им, от игрите и
образованието им. Технологиите са част от комуникацията им? Въпросът е
познаваме ли „дигиталните деца“ и знаем ли какво искат те?
На 01 ноември в София, в хотел “Земята и хората” ще се
проведе Digital KidZ –първата конференция в България, която поставя
във фокуса си технологиите и децата. Целта на Digital KidZ e да развенчае
митовете и легендите за “технологичната революция”, да открои новите бизнес
възможности и да насърчи по-доброто образование и комуникация с децата на
новото време.
Конференцията
има две паралелни лекционни направления – за родители (как да общуваме с децата си и извлечем полза от
използването на дигитални технологии) и за бизнеса ( как новите неформални лидери на мнение променят
бранд комуникациите и как да общуваме с тях).
Обединени бизнеса, родителите, психолози, преподаватели и деца ще идентифицират новата
пазарна среда, потребностите на най-малките, начинът, по който боравят с дигиталните
устройства и заедно ще начертаят условията, тенденциите и рестрикциите, които
повлияват децата ни. В името на новите пазарни условия. В името на
по-ефективната бранд комуникация. В
името на по-доброто образование и по-добрата сигурност на следващото поколение.
Сред лекторите на събитието са:
· Жюстин
Томс – майка на три деца, предприемач, експерт по дигитален маркетинг,
преподавател и основател на ABC Design,
· Светлозар Петров –
управител на JobTiger,
· Светлин Наков, съосновател
на Софтуерен университет,
· Георги Апостолов, член
на УС на Асоциация “Родители” – главен партньор на Центъра за безопасен
интернет,
· доц.
Д-р Галина Момчева – ръководител катедра “Технологии” към ВСУ “Черноризец
Храбър”.
Потвърдили
своето участие са още Димитър Караманчев
и Силвия Йорданова, които ще споделят своя опит в сугестопедията, Емилия Крайнова, основател на
Communication Academy, както и Гергана
Павлова и Пламен Петров – ментори към Junior Achievement и основатели на
първата българска програма за коучинг.
Децата
(до 15 годишна възраст) на всички посетители са поканени да присъстват БЕЗПЛАТНО.
Организаторите
са предвидили специална зона за забавления, където децата могат да преживеят дигиталните
технологии по един нов, нестандартен и изключително забавен начин. Ще зоната за забавления на Digital KidZ. Там те
ще могат да построят своя първи робот и да го Scratch-програмират с екипите
на Robopartans, ще имат възможността да задвижат количка с
енергията на лимони и да построят пияно от банани с помощта на Hackidemia,
ще танцуват и ще се забавляват с Just Dance на Ubisoft, а за
най-малките (под 5-годишна възраст) сме подготвили специално обуродвана зала за
игри и аниматори.
Билетите за Digital KidZ в
продажба. Цената
за стандартна регистрация е 58лв и включва достъп до всички
лекции и уъркшопи, две кафе паузи, зона за забавления за децата.
Можете да закупите билети
от сайта на събитието – http://digitalkidz.newtrend.events/
Digital KidZ се организира с подкрепата
на SuperHosting.bg, Ubisoft и pCloud
и с медийното сътрудничество на издателство Ciela. Ако използвате код ciela при регистрация ще получите 10% отстъпка от цената на билета.
Ако все още се колебаете и не сте направили своята регистрация, прочетете интервюто за Digital KidZ, децата и технологиите
и вижте
какво можете да очаквате от инициативата.